Constatări RCA Omniasig
Accident cu daune OMNIASIG?
Call Center cu program
prelungit
Avizarea daunei se face după producerea ei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, la numerele de telefon afișate în site.
Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center sau folosind chat-ul din site, inclusiv sâmbăta și duminica.
Dacă ai deja emisă nota de constatare, te așteptăm să introducem mașina în reparație și să preiei o mașină de schimb.
alege să repari mașina
în service
programează-te telefonic
sau prin chat
proces simplu de soluționare
a daunei auto
Pentru notificarea Omniasig a unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:
Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.
Serviciul de constatare daune
Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă OMNIASIG, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.
Beneficiile tale
Asistență și Programare
Suport Întocmire Dosar Daună
Mașină la schimb (cost suportat de asigurator)
Notificare Asigurator
Reparație Auto cu Piese Originale
Consultanță Juridică în Caz de Daună
Garanție Reparație
Constatări RCA daune Omniasig
Notifică o daună RCA prin telefon
Call Center cu program prelungit
Serviciul de constatare daune
Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă OMNIASIG, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea Autoklasen.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Costul reparațiilor și al mașinii de înlocuire se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.
Deschidere dosar daună Omniasig
Pentru notificarea asiguratorului, ai nevoie de următoarele:
Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.