Constatare daune
Hellas Direct
Call Center cu program
prelungit
Cea mai avantajoasă metodă de gestionare daună pentru tine!
Dacă ai avut un accident, la Autoklasen găsești soluția practică prin serviciul autoconstatare rapidă pentru deschiderea dosarului de daună.
Pe scurt, te prezinți cu mașina la sediul nostru, verificăm documentația și te îndrumăm către completarea corectă a formularului tipizat de constatare.
Dacă dorești, îți preluăm pe loc mașina pentru reparație și îți punem la dispoziție o mașină de mobilitate de la Autoklasen.
Serviciul constatări daune Hellas Direct
Asistență completare amiabilă
Departament juridic integrat
Constatarea daunelor: 1 – 3 zile de la data prezentării
Parcare monitorizată
Serviciile sunt asigurate pentru mașinile reparate în rețeaua proprie.
Reparație daune Hellas Direct la Autoklasen
Nu știi procedura? Te consiliem pe loc:
Reparație conform manual reparație producător
Piese noi originale
Preluare încasare de la asigurator
Garanție 10 ani la vopsitorie / tinichigerie
300 de mașini la schimb
Constatări daune
Hellas Direct
Notifică dauna prin telefon sau chat
Call Center cu program prelungit
Cea mai avantajoasă metodă de gestionare daună pentru tine!
Dacă ai avut un accident, la Autoklasen găsești soluția practică prin serviciul autoconstatare rapidă pentru deschiderea dosarului de daună.
Pe scurt, te prezinți cu mașina la sediul nostru, verificăm documentația și te îndrumăm către completarea corectă a formularului tipizat de constatare.
Dacă dorești, îți preluăm pe loc mașina pentru reparație și îți punem la dispoziție o mașină de mobilitate de la Autoklasen.
Serviciul de constatare daune Hellas Direct
Asistență completare amiabilă
Departament juridic integrat
Constatarea daunelor: 1 – 3 zile de la data prezentării
Parcare monitorizată
Serviciile sunt asigurate pentru mașinile reparate în rețeaua proprie.
Reparație daune Hellas Direct la Autoklasen
Nu știi procedura? Te consiliem pe loc:
Reparație conform manual reparație producător
Piese noi originale
Preluare încasare de la asigurator
Garanție 10 ani la vopsitorie / tinichigerie
300 de mașini la schimb
Pașii pentru deschiderea dosarului de daune
- Notificarea daunei. Imediat după accident, trebuie notificat asiguratorul (Hellas Direct). Vă rugăm să aveți la îndemână polița RCA a vinovatului și cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Documentele necesare pentru deschiderea dosarului de daune:
- Polița RCA a vinovatului de producerea accidentului.
- Cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Formularul de constatare amiabilă completat, dacă nu a fost solicitată intervenția poliției. Dacă aveți dificultăți în a-l completa, o puteți face și la service cu ajutorul nostru. Ca alternativă, puteți instala și completa direct pe telefonul mobil aplicația Amiabila.
- Proces verbal de la poliție, dacă este cazul.
- Programare pentru constatarea Daunei. Puteți face acest lucru online prin chat cu un consultant, prin telefon la numărul 0310 059 059 sau direct la Centrul de Daune Auto. Programarea în avans vă va asigura o evaluare rapidă și precisă a daunelor.
Beneficii la Autoklasen
- Mașină de schimb pe durata reparației. Dacă vă programați pentru reparațiile auto la Autoklasen, veți beneficia de o mașină de schimb (din aceeași clasă cu a dvs. sau o clasă inferioară) pe toată durata reparațiilor.
- Consultanță și suport permanent. Consultanții noștri de daune vă vor ghida prin întregul proces, de la deschiderea dosarului până la finalizarea reparațiilor. Veți primi suport pentru completarea formularului de constatare amiabilă și orice alte documente utile.
- Durata reparației. Ne angajăm să finalizăm reparațiile într-un timp cât mai scurt, fără a compromite calitatea lucrărilor. Vă vom informa constant despre stadiul reparațiilor autoturismului avariat.