Constatări daune Generali
Accident cu daune GENERALI?
Call Center cu program
prelungit
Serviciul constatări daune RCA Generali
Asistență completare amiabilă
Departament juridic integrat
Constatarea daunelor: 1 – 3 zile de la data prezentării
Parcare monitorizată
Serviciile sunt asigurate pentru mașinile reparate în rețeaua proprie.
Reparație daune Generali la Autoklasen
Nu știi procedura? Te consiliem pe loc:
Reparație conform manual reparație producător
Piese noi originale
Preluare încasare de la asigurator
Garanție 10 ani la vopsitorie / tinichigerie
300 de mașini la schimb
alege să repari mașina
la Autoklasen
programează-te telefonic
sau prin chat
proces simplu de soluționare
a daunei auto
Constatare daune Generali
Notifică telefonic sau prin chat
Call Center cu program prelungit
Serviciul de constatare daune Generali
Asistență completare amiabilă
Departament juridic integrat
Constatarea daunelor: 1 – 3 zile de la data prezentării
Parcare monitorizată
Serviciile sunt asigurate pentru mașinile reparate în rețeaua proprie.
Reparație daune Generali la Autoklasen
Nu știi procedura? Te consiliem pe loc:
Reparație conform manual reparație producător
Piese noi originale
Preluare încasare de la asigurator
Garanție 10 ani la vopsitorie / tinichigerie
300 de mașini la schimb
alege să repari mașina
la Autoklasen
programează-te telefonic
sau prin chat
proces simplu de soluționare
a daunei auto
Ghid complet pentru constatarea avariilor rezultate în urma accidentelor ușoare
Dacă ați fost implicat într-un accident auto ușor și vinovatul are o poliță RCA la Generali, acest ghid vă va ajuta să parcurgeți pașii necesari pentru deschiderea dosarului de daune și pentru programare la constatare. Vom detalia documentele necesare și beneficiile pe care le puteți obține, inclusiv mașina de schimb pe durata reparației.
Pașii pentru deschiderea dosarului de daune
- Notificarea daunei. Imediat după accident, trebuie notificat asiguratorul (Generali Daune). Vă rugăm să aveți la îndemână polița RCA a vinovatului și cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Documentele necesare pentru deschiderea dosarului de daune:
- Polița RCA a vinovatului de producerea accidentului.
- Cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Formularul de constatare amiabilă completat, dacă nu a fost solicitată intervenția poliției. Dacă aveți dificultăți în a-l completa, o puteți face și la service cu ajutorul nostru. Ca alternativă, puteți instala și completa direct pe telefonul mobil aplicația Amiabila.
- Proces verbal de la poliție, dacă este cazul.
- Programare pentru constatarea Daunei. Puteți face acest lucru online prin chat cu un consultant, prin telefon la numărul 0310 059 059 sau direct la Centrul de Daune Auto. Programarea în avans vă va asigura o evaluare rapidă și precisă a daunelor.
Beneficii la Autoklasen
- Mașină de schimb pe durata reparației. Dacă vă programați pentru reparațiile auto la Autoklasen, veți beneficia de o mașină de schimb (din aceeași clasă cu a dvs. sau o clasă inferioară) pe toată durata reparațiilor.
- Consultanță și suport permanent. Consultanții noștri de daune vă vor ghida prin întregul proces, de la deschiderea dosarului până la finalizarea reparațiilor. Veți primi suport pentru completarea formularului de constatare amiabilă și orice alte documente utile.
- Durata reparației. Ne angajăm să finalizăm reparațiile într-un timp cât mai scurt, fără a compromite calitatea lucrărilor. Vă vom informa constant despre stadiul reparațiilor autoturismului avariat.
Documente utile
- Polița RCA a vinovatului.
- Cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Formularul de constatare amiabilă.
- Proces verbal de la poliție (dacă este cazul).
Având toate aceste informații și documente la îndemână, întocmirea dosarului de daune va fi mult mai simplă și rapidă. Pentru orice întrebare sau nelămurire, echipa noastră de consultanți este la dispoziția dvs. de Luni până Duminică între orele 8 – 23 și non-stop pe chat-ul online.
Întrebări și răspunsuri
Ce trebuie să fac imediat după accident?
Dacă în urma accidentului s-au produs doar daune materiale (ex: deformări ale caroseriei), discutați cu șoferul vinovat și încercați să rezolvați situația pe cale amiabilă. Faceți schimb de informații, completați formularul de constatare amiabilă de accident și faceți fotografii ale daunelor.
Unde mă programez la constatare?
Puteți să vă programați la constatare prin telefon, prin chat online cu un operator sau veniți direct la service-ul din Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3, de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.
Când trebuie completată amiabila?
Este de preferat să completezi amiabila la locul accidentului pentru a schița cât mai exact toate detaliile. Dacă ai nevoie de ajutor în completarea amiabilei, poți face acest lucru și la service cu un consultant daune.
Ce documente sunt necesare pentru constatare?
Aveți nevoie de cartea dvs. de identitate, permisul de conducere, certificatul de înmatriculare al vehiculului, copie a certificatului de înmatriculare al vehiculului vinovat de producerea accidentului, polița de asigurare, formularul de constatare amiabilă sau procesul verbal emis de poliție din care să reiasă cum și când s-a întamplat evenimentul precum și cine este vinovat de producerea daunei. Inspectorii de daună Generali pot solicita de la caz la caz acte suplimentare.
Care sunt pașii pentru a deschide dosarul de daună?
Pentru a deschide un dosar de daună, primul pas este să vă programați la constatare și să pregătiți documentele. După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, puteți lăsa mașina avariată la reparat în service și să plecați cu o mașină de schimb.