daune auto groupama
constatari daune groupama

Constatări daune GROUPAMA

Call Center cu program Non-Stop

031 9772
număr cu tarif normal

0734 108 430

reparatie in service

alege să repari mașina
în service

programare telefonica

programează-te telefonic
sau prin chat

solutionare dauna auto

proces simplu de soluționare
a daunei auto

Pentru notificarea unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:

Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.

constatari daune auto bucuresti

Serviciul de constatare daune

Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă GROUPAMA, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.

Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.

Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

constatare dauna

Asistență și Programare
Suport Întocmire Dosar Daună
Mașină la schimb (cost suportat de asigurator)
Notificare Asigurator
Reparație Auto cu Piese Originale
Consultanță Juridică în Caz de Daună
Garanție Reparație

groupama daune auto

Notifică o daună prin Call Center-ul cu program Non-Stop

031 9772
număr cu tarif normal

0734 108 430

Avizarea daunei se face după producerea ei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, la numerele de telefon din site.

Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center sau folosind chat-ul din site, inclusiv sambata si duminica.

reparatie in service

alege să repari mașina
în service

programare telefonica

programează-te telefonic
sau prin chat

solutionare dauna auto

proces simplu de soluționare
a daunei auto

Pentru notificarea unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:

Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.

constatari daune auto bucuresti

Notifică dauna Auto la Service

Constatare dauna Groupama

Informațiile de mai sus sunt ușor de furnizat dacă aveți la îndemână, cel puțin, următoarele documente:

Polița de asigurare
Cartea dumneavoastră de identitate;
Cartea de identitate/certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat;
Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
Documentele eliberate de autorități (poliție/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, după caz;
Alte documente în funcție de evenimentul produs.

Serviciul de constatare daune

Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă GROUPAMA, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

constatari daune groupama