constatare dauna grawe
constatare dauna

Constatări daune GRAWE

Call Center cu program Non-Stop

031 9772

0734 108 430

Avizarea daunei se face imediat după producerea daunei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, numai prin telefon, la numerele de telefon din site.

Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center sau folosind chat-ul disponibil pe site.

grawe daune auto

Notifică o daună prin Call Center-ul cu program Non-Stop

031 9772

0734 108 430

Avizarea daunei se face după producerea ei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, la numerele de telefon din site.

Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center sau folosind chat-ul din site, inclusiv sambata si duminica.

reparatie in service

alege să repari în service

programare telefonica

programează-te telefonic

solutionare dauna auto

proces simplu de soluționare a daunei

Pentru notificarea unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:

Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.

constatare dauna auto

Constatare dauna Grawe

Informațiile de mai sus sunt ușor de furnizat dacă aveți la îndemână, cel puțin, următoarele documente:

Polița de asigurare
Cartea dumneavoastră de identitate;
Cartea de identitate/certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat;
Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
Documentele eliberate de autorități (poliție/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, după caz;
Alte documente în funcție de evenimentul produs.

Notifică dauna Auto la Service

Acte necesare pentru deschidere dosar daune

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al păgubitului/ sau a/al delegatului;
Permisul de conducere al persoanei care se află la volan în timpul producerii accidentului;
Copie a certificatului de înmatriculare al vehiculului vinovat de producerea accidentului;
Copie a tichetului RCA de producerea evenimentului;
Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de poliție din care să reiasă cum și când s-a întamplat evenimentul precum și (OBLIGATORIU) cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate în original;
Împuternicire de la firma în cazul în care mașina este în proprietatea unei firme;
Procura notarială în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
Împuternicire de la firma de leasing în cazul în care mașina este în proprietatea unei firmei de leasing;

Inspectorii de daună GRAWE pot solicita de la caz la caz acte suplimentare după efectuarea constatării.

Conform legislaţiei în vigoare, autoturismul avariat se poate repara în orice unitate autorizată RAR aleasă de către păgubitul RCA. Asiguratorul RCA nu poate impune service-ul în care să vă fie efectuată reparaţia. Acest drept fundamental al consumatorului este precizat în legea RCA. Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteţi adresa pentru efectuarea reparaţiei oricărei unități reparatoare de automobile care functioneaza în condiţiile legii fără nicio restricţie sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unităţii reparatoare auto, care ar putea să vă influenţeze opţiunea.

Serviciul de constatare daune

Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă GRAWE, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

constatare dauna rca

Beneficii

Asistență și Programare
Suport Întocmire Dosar Daună
Mașina la schimb (cost suportat de asigurator)
Notificare Asigurator
Reparație Auto cu Piese Originale
Consultanță Juridică în Caz de Daună
Garanție Reparație

deschidere dosar daunaConstatarea daunelor auto se face în cel mai scurt timp, fiind urmate de reparația efectuată la standarde occidentale.
Reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

Unitatea este dotată cu aparatură de ultimă generație pentru vehicule multimarcă, dar și cu personal format din profesioniști care se ocupă prompt de rezolvarea oricărei avarii, de natură mecanică, electrică sau tinichigerie-vopsitorie.

Pe intreaga durată a reparației, vă punem la dispoziție o mașină de schimb conform condițiilor din polița de asigurare. Ne dorim ca impactul asupra activității dvs. datorat lipsei (chiar și temporare) a autovehiculului propriu să fie ca și inexistent.

Dacă ai toate informațiile necesare, poți notifica dauna chiar acum.

Telefon: 031 9772
Mobil: 0734 108 430

Program:
Luni – Vineri: 09:00 – 17:00
Sâmbătă – Duminică: Suport prin chat online