constatare dauna garanta
constatari daune garanta

Constatări GARANTA

Call Center cu 
program prelungit

0310 059 059
număr cu tarif normal

1

Avizarea daunei se face după producerea ei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, la numerele de telefon afișate în site.

2

Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center sau folosind chat-ul din site, inclusiv sâmbăta și duminica.

3

Dacă ai deja emisă nota de constatare, te așteptăm să introducem mașina în reparație și să preiei o mașină de schimb.

reparatie in service
alege să repari mașina
în service
programare telefonica
programează-te telefonic
sau prin chat
solutionare dauna auto
proces simplu de soluționare
a daunei auto

Pentru notificarea Garanta a unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:

Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.

constatari si reparatii daune garanta

Serviciul de constatare daune

Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă GARANTA, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

Beneficiile tale

Asistență și Programare
Suport Întocmire Dosar Daună
Mașină la schimb (cost suportat de asigurator)
Notificare Asigurator
Reparație Auto cu Piese Originale
Consultanță Juridică în Caz de Daună
Garanție Reparație

Constatări daune Garanta

constatare dauna garanta

Notifică o daună prin telefon

0310 059 059
număr cu tarif normal

call center daune auto Call Center cu program prelungit

1

Avizarea daunei se face după producerea ei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, la numerele afișate.

2

Discută cu unul din consultanții noștri, fie că alegi să suni în Call Center sau folosind chat-ul din site, inclusiv sâmbăta și duminica.

3

Dacă ai deja emisă nota de constatare, te așteptăm să introducem mașina în reparație și să preiei o mașină de schimb.

reparatie in service
alege să repari mașina
în service
programare telefonica
programează-te telefonic
sau prin chat
solutionare dauna auto
proces simplu de soluționare
a daunei auto

Deschidere dosar daună Garanta

Pentru notificarea asiguratorului, ai nevoie de următoarele:
Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora;
Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
Locul unde doriți efectuarea constatării.

constatari si reparatii daune garanta

Avizări Daune Garanta la Service

Informațiile de mai sus sunt ușor de furnizat dacă aveți la îndemână, cel puțin, următoarele documente:

Polița de asigurare
Cartea dumneavoastră de identitate;
Cartea de identitate/certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat;
Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
Documentele eliberate de autorități (poliție/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, după caz;
Alte documente în funcție de evenimentul produs.

Serviciul de constatare daune

Serviciul este oferit gratuit clienților cu o poliță valabilă GARANTA, care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.

constatari daune garanta