Procedură daune RCA Omniasig: constatare, avizare și programare în service

centru constatari omniasig

Profită de consultantul nostru pentru a deschide un dosar de daune auto Omniasig fără să te deplasezi la centrul de constatare.

Apelează serviciul clienti pentru avizare daune prin intermediul CALL CENTER-ului cu program prelungit:

0310 059 059
număr cu tarif normal

Pasul 1: avizarea daunei

Păgubitul avizează asigurătorul RCA al vinovatului cu privire la apariţia evenimentului asigurat, în cel mai scurt timp posibil de la producerea acestuia. Păgubitul înștiințează de asemenea autoritățile competente și obține documentele necesare privind deschiderea dosarului, în funcție de evenimentul care a survenit.

Pasul 2: pregătirea actelor necesare pentru dosarul de daune

Ai nevoie de următoarele documente:
Cartea/ buletinul de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului;
Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul producerii evenimentului;
Certificatul de înmatriculare al mașinii avariate;
Copie a tichetului RCA valabil la data producerea evenimentului sau cunoașterea numărului și seriei poliței RCA;
Procesul verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de organele abilitate, din care să reiasă cum și când s-a întâmplat evenimentul și, dacă este cazul, cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate în original;
Împuternicire de la firmă, în cazul în care mașina este în proprietatea unei firme;
Procură notarială în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
Împuternicire de la firma de leasing, în cazul în care mașina este în proprietatea unei firmei de leasing.
Notă: Inspectorii de daună OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare după efectuarea constatării.

Pasul 3: decontarea reparației

Asigurătorul (Omniasig) va elibera accept de plată către unitatea reparatoare în care se efectuează reparația și va achita despăgubirea către aceasta în termenul legal ce se scurge începând cu data depunerii tuturor documentelor necesare (completate integral și corect) la sediul asiguratorului.

Notifică dauna în service

Dacă dorești, poți veni direct în service unde vei fi ajutat să notifici dauna online.
Nu uita să ai pregătite toate documentele necesare, de preferat în format electronic.

Centrul de daune și reparații
Adresa: Bd. Theodor Pallady nr. 287.

Profită de consultantul nostru pentru a deschide un dosar de daune auto Omniasig fără să te deplasezi la centrul de constatare.

Apelează serviciul clienti pentru avizare daune prin intermediul CALL CENTER-ului cu program prelungit:

0310 059 059
număr cu tarif normal

centru constatari omniasig
procedura constatare dauna pe asigurare rca omniasig

Notifică dauna în service

Dacă dorești, poți veni direct în service unde vei fi ajutat să notifici dauna online. Nu uita să ai pregătite toate documentele necesare, de preferat în format electronic.

Centrul de daune și reparații
Adresa: Bd. Theodor Pallady nr. 287.

Beneficiezi de consultanță, completare amiabilă (dacă este cazul), deschidere dosar daună și reparație autoturism, totul într-un singur loc. Pleci acasă cu mașină la schimb, fără să piezi timp sau să completezi zeci de formulare.

Procedură daune auto

Neprevăzutul ne poate aduce uneori și evenimente neplăcute în viață. Dacă ai ajuns aici, te vom ajuta cu avizarea rapidă a daunei. Iată cât de simplu este acum sa parcurgi tot procesul de soluționare a dosarului tău de daună.

Pasul 1: avizarea daunei

Păgubitul avizează asigurătorul RCA al vinovatului cu privire la apariţia evenimentului asigurat, în cel mai scurt timp posibil de la producerea acestuia. Păgubitul înștiințează de asemenea autoritățile competente și obține documentele necesare privind deschiderea dosarului, în funcție de evenimentul care a survenit.

Pasul 2: pregătirea actelor necesare pentru dosarul de daune

Ai nevoie de următoarele documente:
Cartea/ buletinul de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului;
Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul producerii evenimentului;
Certificatul de înmatriculare al mașinii avariate;
Copie a tichetului RCA valabil la data producerea evenimentului sau cunoașterea numărului și seriei poliței RCA;
Procesul verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de organele abilitate, din care să reiasă cum și când s-a întâmplat evenimentul și, dacă este cazul, cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate în original;
Împuternicire de la firmă, în cazul în care mașina este în proprietatea unei firme;
Procură notarială în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
Împuternicire de la firma de leasing, în cazul în care mașina este în proprietatea unei firmei de leasing.
Notă: Inspectorii de daună OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare după efectuarea constatării.

Pasul 3: decontarea reparației

Asigurătorul (Omniasig) va elibera accept de plată către unitatea reparatoare în care se efectuează reparația și va achita despăgubirea către aceasta în termenul legal ce se scurge începând cu data depunerii tuturor documentelor necesare (completate integral și corect) la sediul asiguratorului.

În momentul în care dorești să notifici o daună pe asigurare Omniasig, asigură-te că se îndeplinesc următoarele condiții:

❶ Accidentul auto s-a produs pe teritoriul României;
❷ Vehiculele implicate în accidentul auto sunt înmatriculate / înregistrate în România;
❸ Prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor;
❹ Ambele vehicule implicate în accident au asigurare RCA valabilă la data evenimentului;
❺ Prejudiciile exclud vătămările corporale.

Dacă ai fost implicat într-un accident în Spațiul Economic European (SEE) sau autoturismul vinovat de accident nu avea RCA valabil, te rugăm să accesezi pagina Daune Baar.

Constatare daună Omniasig + Reparație
Totul în Aceeași Locație!

Serviciul este oferit persoanelor fizice si juridice care au fost implicați într-un accident auto și care efectuează reparația în unitatea noastră. Șoferul vinovat trebuie să aibă polița RCA OMNIASIG valabilă la data accidentului.
Oferim consultanță în constatarea daunei, programare în service și autoturism la schimb pe durata reparației, conform condițiilor din polița de asigurare.
Toate reparațiile se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.