Constatări daune Groupama
Accident cu daune GROUPAMA?
Call Center cu program prelungit
Cea mai avantajoasă metodă de gestionare daună pentru tine!
Dacă ai avut un accident, la Autoklasen găsești soluția practică prin serviciul autoconstatare rapidă pentru deschiderea dosarului de daună.
Pe scurt, te prezinți cu mașina la sediul nostru, verificăm documentația și te îndrumăm către completarea corectă a formularului tipizat de constatare.
Dacă dorești, îți preluăm pe loc mașina pentru reparație și îți punem la dispoziție o mașină de mobilitate de la Autoklasen.
Serviciul constatări daune Groupama
Asistență completare amiabilă
Departament juridic integrat
Constatarea daunelor: 1 – 3 zile de la data prezentării
Parcare monitorizată
Serviciile sunt asigurate pentru mașinile reparate în rețeaua proprie.
Reparație daune Groupama la Autoklasen
Nu știi procedura? Te consiliem pe loc:
Reparație conform manual reparație producător
Piese noi originale
Preluare încasare de la asigurator
Garanție 10 ani la vopsitorie / tinichigerie
300 de mașini la schimb
Constatare daune GROUPAMA
Notifică telefonic sau prin chat
Call Center cu program prelungit
Cea mai avantajoasă metodă de gestionare daună pentru tine!
Dacă ai avut un accident, la Autoklasen găsești soluția practică prin serviciul autoconstatare rapidă pentru deschiderea dosarului de daună.
Pe scurt, te prezinți cu mașina la sediul nostru, verificăm documentația și te îndrumăm către completarea corectă a formularului tipizat de constatare.
Dacă dorești, îți preluăm pe loc mașina pentru reparație și îți punem la dispoziție o mașină de mobilitate de la Autoklasen.
Serviciul de constatare daune Groupama
Asistență completare amiabilă
Departament juridic integrat
Constatarea daunelor: 1 – 3 zile de la data prezentării
Parcare monitorizată
Serviciile sunt asigurate pentru mașinile reparate în rețeaua proprie.
Reparație daune Groupama la Autoklasen
Nu știi procedura? Te consiliem pe loc:
Reparație conform manual reparație producător
Piese noi originale
Preluare încasare de la asigurator
Garanție 10 ani la vopsitorie / tinichigerie
300 de mașini la schimb
Pașii pentru deschiderea dosarului de daune
- Notificarea daunei. Imediat după accident, trebuie notificat asiguratorul (Groupama). Vă rugăm să aveți la îndemână polița RCA a vinovatului și cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Documentele necesare pentru deschiderea dosarului de daune:
- Polița RCA a vinovatului de producerea accidentului.
- Cartea de identitate a autoturismului avariat.
- Formularul de constatare amiabilă completat, dacă nu a fost solicitată intervenția poliției. Dacă aveți dificultăți în a-l completa, o puteți face și la service cu ajutorul nostru. Ca alternativă, puteți instala și completa direct pe telefonul mobil aplicația Amiabila.
- Proces verbal de la poliție, dacă este cazul.
- Programare pentru constatarea Daunei. Puteți face acest lucru online prin chat cu un consultant, prin telefon la numărul 0310 059 059 sau direct la Centrul de Daune Auto. Programarea în avans vă va asigura o evaluare rapidă și precisă a daunelor.
Beneficii la Autoklasen
- Mașină de schimb pe durata reparației. Dacă vă programați pentru reparațiile auto la Autoklasen, veți beneficia de o mașină de schimb (din aceeași clasă cu a dvs. sau o clasă inferioară) pe toată durata reparațiilor.
- Consultanță și suport permanent. Consultanții noștri de daune vă vor ghida prin întregul proces, de la deschiderea dosarului până la finalizarea reparațiilor. Veți primi suport pentru completarea formularului de constatare amiabilă și orice alte documente utile.
- Durata reparației. Ne angajăm să finalizăm reparațiile într-un timp cât mai scurt, fără a compromite calitatea lucrărilor. Vă vom informa constant despre stadiul reparațiilor autoturismului avariat.
Întrebări și răspunsuri
Dacă în urma accidentului s-au produs doar daune materiale (ex: deformări ale caroseriei), discutați cu șoferul vinovat și încercați să rezolvați situația pe cale amiabilă. Faceți schimb de informații, completați formularul de constatare amiabilă de accident și faceți fotografii ale daunelor.
Puteți să vă programați la constatare prin telefon, prin chat online cu un operator sau veniți direct la service-ul din Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3, de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.
Este de preferat să completezi amiabila la locul accidentului pentru a schița cât mai exact toate detaliile. Dacă ai nevoie de ajutor în completarea amiabilei, poți face acest lucru și la service cu un consultant daune.
Aveți nevoie de cartea dvs. de identitate, permisul de conducere, certificatul de înmatriculare al vehiculului, copie a certificatului de înmatriculare al vehiculului vinovat de producerea accidentului, polița de asigurare, formularul de constatare amiabilă sau procesul verbal emis de poliție din care să reiasă cum și când s-a întamplat evenimentul precum și cine este vinovat de producerea daunei. Inspectorii de daună Groupama pot solicita de la caz la caz acte suplimentare.
Pentru a deschide un dosar de daună, primul pas este să vă programați la constatare și să pregătiți documentele. După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, puteți lăsa mașina avariată la reparat în service și să plecați cu o mașină de schimb.