Vrei să notifici o daună?
Profită de Consultantul nostru pentru a deschide un dosar de daună fără să te deplasezi la centrele de constatare.
Economisește timp cu consultantul tău
Înaintează cererea ta către serviciul nostru de relații cu clienții NON-STOP
Deschide dosarul de daune auto
În caz de daună, poți să apelezi serviciul Clienți care oferă posibilitatea de avizare a daunelor.
Constată dauna simplu și rapid
Consultanții din cadrul Customer Daune auto te pot ajuta cu toate informațiile de care ai nevoie.
Vrei să notifici o daună?
Profită de Consultantul nostru pentru a deschide un dosar de daună fără să te deplasezi la centrele de constatare.
Economisește timp cu consultantul tău
Înaintează cererea ta către serviciul nostru de relații cu clienții NON-STOP
Deschide dosarul de daune auto
În caz de daună, poți să apelezi serviciul Clienți care oferă posibilitatea de avizare a daunelor.
Constată dauna simplu și rapid
Consultanții din cadrul Customer Daune auto te pot ajuta cu toate informațiile de care ai nevoie.
Constatarea Daunelor
Acte necesare pentru daune RCA
Cartea de identitate / buletin de identitate a/al păgubitului/ sau a/al delegatului;
Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul producerii accidentului;
Copie a certificatului de înmatriculare al vehiculului vinovat de producerea accidentului;
Copie a tichetului RCA de producerea evenimentului;
Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de poliție din care să reiasă cum și când s-a întamplat evenimentul precum și (OBLIGATORIU) cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate în original;
Împuternicire de la firma în cazul în care mașina este în proprietatea unei firme;
Procura notarială în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
Împuternicire de la firma de leasing în cazul în care mașina este în proprietatea unei firmei de leasing;
Actele menționate pe acest site reprezintă minimum necesar pentru deschiderea dosarului de daună; inspectorii de daună pot solicita de la caz la caz acte suplimentare după efectuarea constatării.
Dacă ai toate informațiile necesare, poți notifica dauna chiar acum.
Program:
Luni – Vineri: 08:00 – 17:00
Sâmbătă: 08:00 – 13:00
Duminică: Suport prin chat online*
*În afara orelor de program, poți discuta cu un operator pe chat, iar noi te vom suna până în ora 10:00, în prima zi lucrătoare.